نفس من خیلی دوست دارم
دلوین و سلین
افرا
آیما
راشا
مانا
روشا
مانلی
ابرا
آلما
نوا
اینم سلیقه من
تصمیم گرفتم انشاءالله تا وقتی دنیا بیا اونوقت بفهمم چیه
ومنی که هنوز نمیدونم چیه
من فعلا بین اسم دلین و آیه موندم 🫠❤️
من احتمالا اسمشو بزارم ارتمیس ولی دلوین و شایلین هم مدنظرم هست
دختر ما که به انتخاب باباش شد ارغوان
ولی من از اسم مَها هم خوشم اومد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.