طبیعیه هفته ۱۷ و ۱۸ ترشح داریم. زیاد
یا پیاده روی داشتی یا کار کردی سر پا بودی البته چیزی نیست یکم دراز بکشی خوب میشی من اینجوریم
من وقتایی ک تحرک دارم بیشتر میشه
شاید شمام اینجوری باشین
من وقتی خیلی کار میکنم یا راه مبرم ترشح دارم
عادیه منم همینم بعضی وقتا
اگه ترشح عادی باشه و سوزش یا لکه نداشته باشه عادیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.