انشالله كه تموم بشه
اتش بس فايده نداره هيچ تضميني نيست اتش بس يعني هر لحظه ممكنه دوباره برگردن
مثل اتش بس قبلي و جنگ الان
آتش بس دیگه برای ما یه جوکه لااقل یک سال از آتش بس قبلی رد نشد ک دوباره شروع کردن اینا تا نفس میکشن به خون ایران و ایرانی تشنه هستن و دست از کاراشون نمیکشن
نمیدونم والا
بدتر شد حقیقتا
من امروز میدون انقلاب بودم صدا پدافندو شنیدم درسته سمت رسالت بود ولی متوجه شدم
فک کن مردم تجمع کردن ازونور پدافند اگه عمل نمیکرد چی میشد
بعد مردم شاکی شدن
فکر نکنید حالا اونی کاون بالا شعار میگفت تکرار میکردن مردم اون حرف زدا نه
مردم عصبی شده بودن
به اسرائیل و آمریکا خودجوش فحش دادن
نه امکان نداره کشورا دگ هم ناو فرستادن تازه
چراهیچکس یه میانچیگری نمیکنه خدایا
بعید میدونم اینجوری بوش میاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.