۱۴ پاسخ

ای خدا مسعولین بمیرن واسه این وضع مردم 💔💔💔💔

ما هم دقیقا همینیم! از اول دی که دلار یهو رفت بالا، بعدشم اون فاجعه رو به بار آوردن، ۳ ماهه زوری گذروندیم به خدا تازه کلی به بدهیمون اضافه شد اگه مثل قبل پیش میرفت الان بدهیمونم نصف شده بود این ۳ ماه نزدیک ۳۰۰،۴۰۰ میلیون ضرر کردیمو عقب افتادیم! خدا براشون نخواد همینطور که نخواست، این جنگ درسته خیلی استرس میکشم صدا میشنوم حالم بد میشه امروز دخترمو بغل کردم رفتم جلوی در حموم حالم خراب شد از صدا تو چشماش نگاه میکردمو میگفتم خدایا تموم نشه زندگیم هنوز از دخترم سیر نشدم! اما این جنک اعتقادمو به خدا و اینکه خون بیگناه زمین نمیمونه خیلی خیلی بیشتر کرد! خودشون و بچه هاشون آمریکا و انگلیس صددتا ملک و بیزنس و کشتی های نفتی و .... تو جنگم زیر زمین! مردم بیچاره با فقرر و گرونی و ضررو بدون آژیر خطر و پناهگاه دارن سر میکنن! بدون اینترنت حتی! حتی یه آژیر خطر نمیزنن که وقتی حمله میشه بریم یه جا یه خاکی تو سرمون بریزیم! حمله هم میشه اونوریا خودشون اطلاع میدن! ریدم تو مغز طرفداراشون🙂

خدا باعث و بانيشو لعنت كنه

مامان با طراوت گشنگی نکشیدی انگار

ای خدای بزرگ بسه دیگه ما آدمیم دیگه آرامش یه زندگی بی دغدغه رو میخایم💔💔🥀

ای خدا😔😔بخدا وضع هممون همینه من شوهرم تا کار می‌کنه داریم همین ک بیکار میشه بی پول میشه مثل الان ک بخاطر جنگ بیکار شده

بخدا کسی که میگه کاش این دوران جنگ نبود ولی بایقرا گشنگی با خجالت می‌سازم دروغ میگه یا شرمندگی وبدبختی ندیده یا داره بلوف میزنه

خدایا توبه یه همسایه داریم با دوتا بچه مستاجره هیچی نداره شوهرش چرخی تو مولوی.بعد اونشب تا اخر صدای تلویزیون رو زیاد کرده پیام دادم کم کن.با هلهله میگه پسرآقا جانشین آقا شد...من طرفدار هیچکی نیستم ولی ما مردم عادی داریم از بین میریم.آخه زنیکه تو خاک خودت یه وجب خونه نداری این سینه چاکی برای چیه.روز به روز بدبختر میشیم

بله بعد یه عده تو دنیای دیگه انگار زندگی میکنن سرشونم مثل کپک کردن تو برف این گرونی هارو نمیبنن
قطره آهن امروز خریدم.۳۰۰ تومن پوشک ۷۰۰

روز اول جنگ یه قوطی فلزی بزرگ پنیر لیقوان گرفتم ۱۲۰۰ خواهر
الان نصفه شده
خدا خودش نجاتمون بده

منم نشستم گریه میکنم بحال اون بچه ها بحال اون جوون هایی ک الکی پرپر شدن

درسته عزیزم همه چی گرونه. کار ک آزاد باشه ی روز کارهاست ده روز یای ماه نیست خیلی بد زمونه ای شد..دخترت بزرگ شده چرا از شیر نمیگیریش

انشالله خدا دری ب روتون باز کنه اندازه دریا

بمیرم🥲
دلم از غصه داره میترکه همه وضعمون همینه

سوال های مرتبط