۴ پاسخ

مواد غنی شده بیشتری توشه چون مخصوص بچه هاست

فقط بخاطر اینکه پرچربه.من ماست پرچرب معمولی میدم

پرچرب پروبیوتیک کاله خوشمزه تر از ماجانه من دخترم ماجان نخورد دوست نداشت

بهتره بچه ماست پرچرب پروبیوتیک بخوره ،ماجان زده اما شرکتهای دیگه هم دارن،فرقی نداره

سوال های مرتبط

مامان آریا کوچولو🧸🩵 مامان آریا کوچولو🧸🩵 ۱۷ ماهگی