چربی خوب دارو نداره ، سعی کن یوقتایی زیادروی نکنی ولی گوشت چرب یا دنبه بخوری ، اصلا خوب نیس چربی سلول زیادی پایین باشه خدایی نکرده سلول مستعد سرطان میشه ، مامان منم همینطور بود و دکتر ماخصص داخلی اینارو گفت ، در کل ازمایشت عالی بود
همه چی خوبه ویتامین د پایین و چربی خوب بدنت هم پایینه ، قرص د۳ بخور روزانه هزار یه سه هفته دوتا بخور هرروز بعد یدونه ، چربی خوب هم گردو اووکادو اجیل و چربی های مفید هست
..............
..........
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.