خانما جواب آزمایشم بگین بقیشم پایین میزارم

تصویر
۴ پاسخ

چربی خوب دارو نداره ، سعی کن یوقتایی زیادروی نکنی ولی گوشت چرب یا دنبه بخوری ، اصلا خوب نیس چربی سلول زیادی پایین باشه خدایی نکرده سلول مستعد سرطان میشه ، مامان منم همینطور بود و دکتر ماخصص داخلی اینارو گفت ، در کل ازمایشت عالی بود

همه چی خوبه ویتامین د پایین و چربی خوب بدنت هم پایینه ، قرص د۳ بخور روزانه هزار یه سه هفته دوتا بخور هرروز بعد یدونه ، چربی خوب هم گردو اووکادو اجیل و چربی های مفید هست

..............

تصویر

..........

تصویر

سوال های مرتبط

مامان دیار مامان دیار هفته سی‌ودوم بارداری
مامان رستا 🩷🩷 مامان رستا 🩷🩷 ۶ ماهگی
مامان دخترمون مامان دخترمون ۴ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌ودوم بارداری
چشم انتظار چشم انتظار قصد بارداری
مامان آرتام مامان آرتام ۲ ماهگی
مامان ناناسی مامان ناناسی هفته پانزدهم بارداری