۱۳ پاسخ

یه پیراهن داره با یه سرهمی
براش میخوام یه سرهمی دیگه بخرم با یه جوراب شلواری
مادرشوهرمم براش میخواد یه پیراهن و کلاه بدوزه
یه کاپشن خرم داره برا بیرون هوا سرده

وای من هنوز هیچ کاری نکردم
۱۰ روزم اومدم خونه مامانم شوهرمم نمبترمون خونمون میگه خطر داره
نه خونه تکونی کردم نه کاری نه لباسی واسه بچه ها هیچی
خسته شدم از بلاتکلیفی نمیدونم چیکار کنم🤦‍♀️

وای که چقد شخته لباس برا نوزاد گرفتن

من رو سیسمونیش یه هودی و شلوار کتان سفید گرفتم گلم

من زیاد گرفتم قبلا ... دیگه نمیگیرم

بیلروبادی

من بزرگ ۱۱ ماهش بلیر میگیرم کوچک ک خیلی ریز فعلا

من ست پافر و دورس گرفتم چون اینجا اصولا بارونی و سرده هوا عید
و کاپشن و شلوار ، تو سیسمونیش سرهمی مجلسی هم داره احتمالا باز یه سه تیکه هم بخرم
یه کت شلوار داشت کوچیک شد نمیخرم سختش میشه فقط برای عکسه
دخترا پیراهن های خوشگل میگیرن ما همون ‌بلوز شلوار یا سرهمی جدید قشنگ باید بگیریم

بلوز شلوار

قبل جنگ اینو گرفتم

تصویر

سویشرت بلوزوشلوار ولی عیددیدنی نمیریم جایی😁

منم نگرفتم هنوز

من هنوز نگرفتم

سوال های مرتبط