۷ پاسخ

ببرش فوق تخصص ولی در کل استیگمات ربطی به تیوی نداره منم داشتم چون چشام ضعیف بود بعدم لیزیک کردم از بین رفت

چرا بردی بهداشت فرستاد یا دکتر گفت. من تا حالا نبردمش

بیشتر تا هشت نخ سال شاید یکم بهتر بشه

بمنم همینو گف سال بعد چک بشه باز

دقیقاااا به منم همین حرف و زد
گفت گوشی خیلی کم بده
چشماش یکم خشکی داره چندبار آب بزن که دخترم نمیذاره
موهاشم نذار بیاد جلوی چشماش

ببرش دکتر عزیزم

ببرش فوق تخصص چشم کودکان

کدوم شهری
نظر یکی دوتا دکتر دیگم بپرس

سوال های مرتبط