۵ پاسخ

من تا قطع نشه شیر نمیدم

پستونک میدم قطع بشه بعد

از منم زیاد سکسکه میکنه دلیلشم نمیدونم از چیه

من دقت کردم چون دخترم رفلاکس داره بعد از سکسه خیلی حالش بهتر میشه تا چند ساعت اصلا دیگه بی قراری نداره راحت ترم خواب میره،برا همین بهش شیر نمیدم که بند بیاد میزارم کامل سگسکه کنه

شیر میدم بهش بند میاد زود

سوال های مرتبط

مامان فندقی مامان فندقی ۱۴ ماهگی
مامان کیان🧸 مامان کیان🧸 ۷ ماهگی