عاشق خیار شدم!☺️کیا اینجوری بودن، بچشون چی بود جنسیتش؟

۱۶ پاسخ

منم سرپسرم عاشق خیار بودم وای از بس میخوردم شوهرم دعوام میکرد یواشکی میخوردم ته یکی دوتاها ۱۰ تایهومیخوردم😂

وای فکر کردم فقط منم تو این چند وقت خیار می‌خوردم 😐ینی روزی ۳تا

من عاشق خیارم بچه م دختره

من‌عاشق‌خیاربودم‌سردخترم

خیار پسره

من عاشق خیار ھستم بچمم پسر ھستش

بچم خیار بود

خواهر شوهرم عاشق خیار بود تو‌بارداری بچش پسر بود

من ابججیم بود ،بچشم پسره امشب باید بد نیا بیاد🥺🪽❤️🥰

من سر دخترم خیلی میخوردم دخترم بور چشم رنگی سفید برفی شد

دخمل💚

من پسر شد

من عاشق خیار گوجه هستم نی نیم دخمله😍

منم عاشق خیار و کیوی و هندونه نینی جونم پسره 💙✨🥹

منم خیار با نمک و ابلیمو میخورم🤤🤤🤤🤤

منم سر هر دو تا بارداریم عاشق خیار بودم

سوال های مرتبط

مامان لیموچه بابا مامان لیموچه بابا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان تو دلیم💙 مامان تو دلیم💙 ۸ ماهگی
مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وهفتم بارداری