لباسشویی من زیر کابینت هست ولی اگه خاستی میتونم واست با کاموا روکش شیک درست کنم واسه تسترم درست کردم
نمونشو میزارم
یه کاور ترمه طلایی انداختم
ولی برا جاریم یدونه بافتم خیلی خوشگل شد احتمالا باز برا خودمم ببافم
من معمولا اگه توخونه ای برم که لباسشویی جا نداشته باشه یه نمگیرمیندازم روش هزاران ظرف روش سوار میکنم🤣🤣🤣
منم چون جا نداره کاور لباسشویی گرفتم چون وسایلام نقره آیی همون رنگ گرفتم
کاور با پارچه ای های مربعی ک تازه ترند شده بدوز
نمگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.