انشالله که بارداریه
منم همین علائمو دارم ۳ روز مونده ب پریود.
دیشبم دوبار پریدم بعش دردی شبیه پریودی داشتم ولی حدود نیم ساعت بعد خوب شد.
من هرماه کل هفته pms لکه بینی داشتم این ماه ندارم.
منم دو روز به موعدم خیلی ترشح دارم نفخ هم دارم و یبوست هم گرفته بودم سینه هامم سفت شده درد میکنه اون ماه این علایم و داشتم باردار شدم ولی متاسفانه تو هفته ی ۶ سقط شد الان دوباره اون علایم و دارم همش حس میکنم باردارم
آره بارداری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.