۲ پاسخ

آره مال تخمک کشی هست همیشه پریود ول به موقع میاد اما دومی تا یک هفته ده روز هم جا داره هیچ کاری نکن خودش میاد

ازمایش بده انقد استرس نکشی

سوال های مرتبط