۷ پاسخ

من تو فرنی میریزم روزانه حدود یه استکان

منکه از یکسالگی بهش شیر پاستوریزه میدم

من از ۸ ماهگی میدمش

تا یکسالگی ندی بهتره

دیگ ۲ماه دیگ‌مونده این دوماهم صبر کن

از یک قاشق توی فرنیش شروع کن.دکتر به من گقت قبلش پنیر و ماست بده بعد شیر

بهتره تا یکسالگی کامل صبر کنی

سوال های مرتبط

مامان نور🌞✨ مامان نور🌞✨ ۱۱ ماهگی