من تو فرنی میریزم روزانه حدود یه استکان
منکه از یکسالگی بهش شیر پاستوریزه میدم
من از ۸ ماهگی میدمش
تا یکسالگی ندی بهتره
دیگ ۲ماه دیگمونده این دوماهم صبر کن
از یک قاشق توی فرنیش شروع کن.دکتر به من گقت قبلش پنیر و ماست بده بعد شیر
بهتره تا یکسالگی کامل صبر کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.