۱۳ پاسخ

خانوما به ماهم تعلق میگیره که ۱۴۰۴ زایمان کردیم به بچه های زیر دوسال میدند نگران نباشید

پول دوتا ماب بیبی میشه🫤😒

: مادرانی که فرزندشان از تاریخ اول فروردین 1405 به بعد متولد شود، به مدت دو سال تحت پوشش قرار می‌گیرند.

فکنم برا همه ی مادران زیر دوسال هس....
کارتشو باید از کجا بگیریم؟؟؟
پول میده یا باید خرید کنیم مثل کالابرگ ؟؟؟

فکرکنم تمام مادر ها بدن بعد عید 🥺

اگه تصویب بشه از سال بعد به مادرا ماهی دو تومن میدن تا دوسال

حقوق میده تا دو سالگی نوزاد حالا نمیدونم بچه های ماهم میده یا فقط 1405چون گفته بود به اونا یه چیزی ماهانه میده

خیلی بی انصافیه به ما ندن ما مادران جنگ زده هستیم😁

برامنم پیامش اومده

توپیام گفتن ب تمام مادران ..خودشون میگن ب بچعایی ک 1405بدنیابیان ص

من فکر میکردم واسه ما هم میریزن ولی تو کانال خوندم مادران که ۱۴۰۵دنیا میارن کار امید میگیرن

منم الان میخاستم بیام بپرسم 😂واسه منم اومده

احتمالا اگه تصویب بشه قراره به مادرای ۴۰۴ هم تعلق بگیره

سوال های مرتبط

مامان هلیا 🌞 مامان هلیا 🌞 ۷ ماهگی