۴ پاسخ

اگر رفلاکس و حساسیت پروتئین گاوی نداره ن اشکال نداره

من موقعی ک بادام میدادم ماهی ۳ سانت رشد میکرد بخاطر رفلاکس ندادم دیگ

اگ رفلاکس نداره خوبه اتفاقا بادام برای رشد قد خیلی خوبه ومقوی

نه چ اشکالی منم حریره با شیر میدم

سوال های مرتبط