۶ پاسخ

اینارو گرفتم برا الین.

تصویر

هیچی عزیزم واسه هیچ کدومشون نگرفتم

فکر کنم عیدی باشه ما که دلمو غمه
اومدیم شهرستان
فردا همسر میخواد بره تهران دل میره فکر هزار جا خانوادم تهران هر کدوم یه طرف غم چی بخورم
فکر کنم لباسم بتونم بخرم

وقت نشد لباس بگیرم ولی چند دست داره از سیسمونیش
اینو با جوراب شلواری طوسی میپوشونم
دو سه دست دیگه ام داره
همونا کافیه

تصویر

اینارو گرفتم با سوشرت چون زنجان سرد میشه

تصویر

هیچی داره لباس

سوال های مرتبط

مامان لیانا 💫👶 مامان لیانا 💫👶 ۱۷ ماهگی
مامان نی نی کوچلمم مامان نی نی کوچلمم ۱ سالگی
مامان مانی و کوروش🧿 مامان مانی و کوروش🧿 ۱ سالگی