اینارو گرفتم برا الین.
هیچی عزیزم واسه هیچ کدومشون نگرفتم
فکر کنم عیدی باشه ما که دلمو غمه
اومدیم شهرستان
فردا همسر میخواد بره تهران دل میره فکر هزار جا خانوادم تهران هر کدوم یه طرف غم چی بخورم
فکر کنم لباسم بتونم بخرم
وقت نشد لباس بگیرم ولی چند دست داره از سیسمونیش
اینو با جوراب شلواری طوسی میپوشونم
دو سه دست دیگه ام داره
همونا کافیه
اینارو گرفتم با سوشرت چون زنجان سرد میشه
هیچی داره لباس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.