کسی تقویم چینی نداره؟
من برا پسرم‌درست‌اومد
سر این‌میخوام ببینم چیه

۱۱ پاسخ

چجوری باید ازش استفاده کنیم😹

بالای ۴۰ نداره؟😅

میشه برامنم بزنی

چک کن یکی همین چند دقیقه پیش تو یه تاپیک عکسشو گذاشته بود

برا دوتا نینی چجوریه

یکی برامنم میزنه

چجوریه تقویم چینی؟

چی هست تقویم چینی؟

من نمیدونم باید به میلادی سال رو حساب کرد یا به شمسی چون بهمن و اسفند فرق میکنه

تصویر

این؟؟؟؟؟

تصویر

تاریخ تولدت چیه

سوال های مرتبط

مامان ابولفظل و ایلیا مامان ابولفظل و ایلیا ۴ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته دهم بارداری
مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری
مامان گل پسر مامان گل پسر هفته بیست‌ویکم بارداری