مامانا مولتی ویتامین چ مارکی خوبه؟؟؟

۸ پاسخ

من پدیابست میدم پسرم خیلی دوسش داره مارک خوبی هس

من مولتی لیپوزیفرمیدم

ویوا کیدز خیلی خوبه روش نوشته تا یه سال اما از دکتر دخترم پرسیدم گفت میتونی بدی اشکالی نداره
هم مزه اش قشنگتره هم اشتهارو باز میکنه قشنگ

پدیا بست میدم

پدیابست

من پدیا دادم اشتهاشو باز کرد خیلی ولی الان کلا یک روز اد میدم یک روز مولتی پدیا

من ویواکیدزمیدم خیلی راضی ام قبلاپدیابست میدادم خیلی روغنی بودپسرم دوست نداشت امااین خوبه

من بیبی جویس میدم

سوال های مرتبط