۳ پاسخ

من سه ماه گذاشتم فقط یک بار پریود شدم از استرس دارم میمیرم

زن داداش من دقیقا همین طورباردارشد دخترش الان کلاس اوله تازه تو 43سالگی

اگه خطا داده باشین بله

سوال های مرتبط