۲ پاسخ

منم دو هفته پیش خوردم الان پریود شدم درد دارم😔😔😔

قرص اورژانسی هورمون ها رو‌بهم میریزه تا سه ماه.
من یه بار چند سال پیش خوردم تا سه ماه قاطی شده بود همه چیز من که پریود هام درد نداشت اون سه ماه مردم از درد . اصلا نخور دیگه

سوال های مرتبط