راسته میگن نتان یابو ترو شده؟

شیرخشک پوشک سینه مادر

۱۵ پاسخ

دوس دارم بمیره😭

خدا از دهنت بشنوه حرو.......م....زا.....ده رو

منم‌اینو دیدم

تصویر

نچ.

والا از اول ج...ن...گ دارن اینو میگن 🙄

آره انگاری

نه چرته

امیدوارم

الهي آمین

برای اینکه مردم برن تو کانال این چرت و پرتا رو می‌نویسن

الهی ک رفته باشه ب جهنم

کاش راست بود

دوتا خبر رسمی تاالان گفتن

ان شاالله که درسته

کسی میدونه بانک سپه درست شده یا ن

سوال های مرتبط

مامان 🩷آرام🩷 مامان 🩷آرام🩷 ۱۰ ماهگی
مامان Avina💕🎀 مامان Avina💕🎀 ۱۴ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۵ ماهگی