اینجانت مگیره?,راسته میگن شیرخشک نیس

۱۲ پاسخ

چرا هست سمت ما هرچی بخوای میدن

باع هست مردم ریختن مثل قحطی زده ها امروز داروخونه بودم صف نونوایی بود یکی یکیو‌میخواست بخوره بخدا

هست ولی زیاد نمیدن
به ما بزور دوتا دادن

با کلی اشنا بازی تونستم سه تا بگیرم

آپتامیل اصلا نیست هر چی گشتم نبود

نان گیگوز سوپرامیل همه هست فقط اپتامیل کمیاب شده ک‌اونم طبیعیه

اپتامیل نیستشششش😭😭😭

هست سخت میدن عزیزم

امروز داروخانه ها وحشتناااااااااااااااک بود
همه تو سر و معز هم میزدن برای شیرخشک

وای نه چه غلطی کنیم بچه هامون و چیکار کنیم

هستش فلن یدونه فقط میدن

جدی میگی

سوال های مرتبط

مامان 🩷آرام🩷 مامان 🩷آرام🩷 ۱۰ ماهگی
مامان Avina💕🎀 مامان Avina💕🎀 ۱۴ ماهگی