۱۲ پاسخ

خدا لعنتشون کنه که تو انبار قایم شدن
فقط بلدن مردمو اذیت کنن

نگران نباشید خدا این فرشته ها رو گشنه نمیزاره

اره متاسفانه زدن دوشب پیش

شهرک صنعتی بوده کنارشم انبار دارو بوده سوخته هندان

آره چرا نزنن جنگه دیگه

آره درسته

تو همدان رو متأسفانه زدن 🥲

ارع من فیلمشو دیدم همه چی آتیش گرفته بود🥲

یا خدا

آره من شنیدم🥲

🥺یاخدا

تو همدان زدن

سوال های مرتبط

مامان 🩷آرام🩷 مامان 🩷آرام🩷 ۱۰ ماهگی
مامان Avina💕🎀 مامان Avina💕🎀 ۱۴ ماهگی