دقیقا🤣من ده تا داروخونه میکردم تا دوتا پیدا کنم خداروشکر شیر خودمو میخوره اونو حالت کمکی میدم
ما که پیدا نمیکنیم
من اپتامیل راحت پیدا میکنم
اره آپتامیل خیلی کمه
پرونوترا همیشه کمیاب بود دختر من ۲۳ ماه خورد پدرمون در میومد تا پیدا کنیم هربار تا ۱ماه نبود مجبور بودم اپتامیل معمولی بدم اون تایمی ک نبود ک دخترمو لاغر میکرد ولی پر نوترا عااای بود دخترم عاشقش بود
منم پیدا نمیکنم یزد
ولی ۱۰روز پیش آبادان بودم خیلی بود اونجا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.