۸ پاسخ

اپتامیل چراهمیشه توخطره یا میگن خرابه یا میگن زدنش

ای خدا 😑

البته اپتامیل ایرانی منظورمه آخه یکی از آشنایان داروخونه داره اپتامیل نداشت بهم گفت شیر بچت رو عوض کن کارخونش رو زدن

بیخیال بابا😐الکی ام ب بقیه استرس ندید
الان داره پالایشگاه و زیرساخت میزنه هیجا اینی ک شما گفتی و نگفتن

ما خودمون نمیدونیم کارخونه اش کجاس ترامپ می‌دونه زده😂

کجاست عزیزم

کجاست کارخونش؟

🤣🤣🤣نه بابا

سوال های مرتبط

مامان آرسام مامان آرسام هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان صدرا جانم مامان صدرا جانم ۹ ماهگی
مامان 🩷آرام🩷 مامان 🩷آرام🩷 ۱۰ ماهگی
مامان Avina💕🎀 مامان Avina💕🎀 ۱۴ ماهگی
مامان معجزه🦁🌞 مامان معجزه🦁🌞 ۱۰ ماهگی