اپتامیل چراهمیشه توخطره یا میگن خرابه یا میگن زدنش
ای خدا 😑
البته اپتامیل ایرانی منظورمه آخه یکی از آشنایان داروخونه داره اپتامیل نداشت بهم گفت شیر بچت رو عوض کن کارخونش رو زدن
بیخیال بابا😐الکی ام ب بقیه استرس ندید
الان داره پالایشگاه و زیرساخت میزنه هیجا اینی ک شما گفتی و نگفتن
ما خودمون نمیدونیم کارخونه اش کجاس ترامپ میدونه زده😂
کجاست عزیزم
کجاست کارخونش؟
🤣🤣🤣نه بابا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.