۴ پاسخ

اگه فقط با شیردوش بدوشی اره

ب مرور اره کم میسه

من کسانی رو دیدم که با شیردوش کار نیکردن فقط ولی بچشون رو بغل میکردن و کم نشده

نه اصلا درست نیست

سوال های مرتبط

مامان 🩷آرام🩷 مامان 🩷آرام🩷 ۱۰ ماهگی
مامان Avina💕🎀 مامان Avina💕🎀 ۱۴ ماهگی