۷ پاسخ

قرص آهن بخور

من ماست یا پنیر که میخورم تموم میشه کلا لکه بینی میوفته
چهارزیره باز زیاد میشه 🫠

کاکائو بخور کم میکنه

مفنامیک بخور هر ۸ساعت

مفنامیک اسید بخور کم میکنه

حالابرعکس من دنبال ی چیزیم بیشترش کنه چون خیلی کم شده

حلوا عدس درست کن.خیلی کمش میکن

سوال های مرتبط