خانما اینا چیه زده رو سر کله پسرم 😣😣😟😟😭😭😭

تصویر
۹ پاسخ

آکنه نوزادی ممکنه تا یک ماه طول بکشه
ولی درست میشه

میلیاست عادیه دست نزن خودش میره

خوب میشه زیاد گرمش نگیر پسر منم ۲۰ روز بود اینجوری شد دیگه خودش پاک شدن

عه بسلامتی زایمان کردی؟

زیاد گرم نگیر گرمیه عرق میکنن موقع شیر خوردن

خودااا موهاشو🥹

جوشه نوزادیه بی خطره به مرور خوب میشه نگران نباش

گرمی

جوش نوزادی هست

سوال های مرتبط

مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی
مامان آرشاوین🤎🐻🦋 مامان آرشاوین🤎🐻🦋 ۵ ماهگی
مامان ارشیا مامان ارشیا ۹ ماهگی
مامان سلین و ماهلین🎀 مامان سلین و ماهلین🎀 ۵ ماهگی