کسی زگیل تناسلی داره ی سوال دارم

۶ پاسخ

سلام
عزیزم من مشاور سلامت هستم مایل بودین تو روبیکا پیام بدین تا راهنماییتون کنم۰۹۱۶۷۵۱۶۱۳۸

من قبل بارداری داشتم پاپ اسمیر نشون داد و بیرون واژن هم جوش بود همراه با سوزش و درد
حامله شدم اما حتما باید سزارین شم
دکترم گفت بعد زایمان درمان کنم
مشکلی هم نیست

تنها راه انتقالش رابطه با فرد الودس وگرنه اینایی که میکن از استخر دستشویی اینجور چیزا دروغه تو هم نترس چیزی نمیشه

گردنم اول زد بعد روی سینه م

منم حامله شدم گرفتم😐

خواهرم تو حاملگیش گرفته بود

سوال های مرتبط