من سانستول میدادم الان دوهفتس دکتر کیدز میدم خیلی خوبه قشنگ هر چی بدم میخورع
سانسول زینک خریدم بدترم شده
من فقط دو بار پدیا بست گرفتم هر دوبار وسطش ریختم دور چون فقط تا سه چهار روز اشتهای پسرمو خوب کرد بعدش اتفاقا بدتر میشد
لیکو رویال ژل
هیچکدوم شیرخشک رسیورس جونیور میدادم گاو رو درسته میخورد الان ندا ه داروخونه هیچی نمیخوره باز
کیندر عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.