نلین داره اما تو بیرون تعادل نداشت برا راه رفتن من آوردم خونه جلوش چون بزرگه
پسر منم داره اوکیه باهاش
اره سلام میرسونهههه😂
بله دختر من داره برا تابستون مناسب نیست بعد رنگ عروسکها میره
دختر من دار به نظرم برای الان مناسب نیس گرمه پاش عرق میکنه
پسر من یه مدل دیگشو داره هم پاهاش عرق میکرد هم جلوش بستس پاش خیلی گیر میکرد ک بیوفته زمین
رنگ برچسپاش میره
چ خوشگله
بله من دخترم داره خوبه
اوخی چقد قشنگه 😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.