۶ پاسخ

من اینو دارم عالیه

تصویر

پودر فیکس؟.

شنيدم خوبه سبكه و براي استفاده روزانه خيلي بهتره استفاده اشم راحته

اره کوشن من داشتم خوب بود

کوشن از کرم پودر و پنکک خیلی بهتره

اره کوشن من دارم مارک تیرتیر منک راضیم سبکه مث پنکک نمیماسه

سوال های مرتبط