دمنوش اویشن رازیانه نبات بخورم

تصویر
۷ پاسخ

اویشن میگن شیرو بد طعم میکنه که

نوش جان
منم برای افزایش شیر میخوردم اوایل ولی تاثیر نداشت روم

عزیزم شیر خشک چی میدی

دخترت زردی نداره بخور خیلی خوب اس من بخاطر زردی دخترم گرم جات نمی تونم بخورم

طعم شیرت عوض نمیشه؟

برا نفخ خوبه بخورم بعد غذا

برا شیر؟

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد🤱🏻 مامان جوجو ممد🤱🏻 ۳ ماهگی