۲ پاسخ

آره بخور برا شیرت و نی نی هم خوب هست و ۱۰۰ البته زیاده روی کردن در خوردن چیزهایه مفیدم ضرر داره پس اندازه نگهدار خواهرم 😉

واسه بچه خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان ❤️❤️ مامان ❤️❤️ روزهای ابتدایی تولد