نه خیلی هم خوبه
هم نفخ شیرت رومیگیره هم شیرافزا هست
نه اتفاقا خیلی خوبه شیر رو زیاد میکنه جلو نفخ شیر رو میگیره
اتفاقا مستار و آویشن خیلی خوبه
من تازه زایمان کرده بودم شیر نداشتم ماماهمراهم گفت مستار وآویشن بجوشون بخور تا شیرت زیاد بشه و بگرده
شیرافزاست برای من
شیر رو خیلی کم میکنه من هر موقع میخوردم هیچ شیر نداشتم
اویشن میگن شیر رو تلخ میکنه
منم شنیدم فقط
من میخورم
نه نفخ شیر روهم میگیره
ن میگن شیر رو هم زیاد میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.