دمنوش آویشن تو شیردهی اشکال ندارهء؟؟؟؟؟؟؟

۹ پاسخ

نه خیلی هم خوبه
هم نفخ شیرت رومیگیره هم شیرافزا هست

نه اتفاقا خیلی خوبه شیر رو زیاد می‌کنه جلو نفخ شیر رو میگیره

اتفاقا مستار و آویشن خیلی خوبه
من تازه زایمان کرده بودم شیر نداشتم ماماهمراهم گفت مستار وآویشن بجوشون بخور تا شیرت زیاد بشه و بگرده

شیرافزاست برای من

شیر رو خیلی کم میکنه من هر موقع میخوردم هیچ شیر نداشتم

اویشن میگن شیر رو تلخ میکنه
منم شنیدم فقط

من میخورم

نه نفخ شیر روهم میگیره

ن میگن شیر رو هم زیاد میکنه

سوال های مرتبط

مامان محمد برهان مامان محمد برهان ۹ ماهگی
مامان رستا 🩷🩷 مامان رستا 🩷🩷 ۶ ماهگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان ارغوان شهرزاد مامان ارغوان شهرزاد ۳ ماهگی