۴ پاسخ

اتفاقا بابونه خوبه مخصوصا اگه نیم ساعت قبل از شیردهی بخوری

نوش جانت
دمنوش بهتر از چای وقهوه س
بابونه وبارهنگ حته نفخ بچه روب طرف میکنه

تنها دمنوشم نعنا و نبات

نبابا بخور نوش جونت

سوال های مرتبط

مامان محمد برهان مامان محمد برهان ۹ ماهگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی