۷ پاسخ

من از اینستا سفارش دادم ۲۳بهمن هنوز ب دستم‌مرسبد کد رهگیری هم بهم ندادن نتا قطعه پست هم میرم میگن چیزی ب اسمت نیست من راضی نیستم

دیجی کالا خیلی بی مصرفه
خیلی بد قوله
من هیچوووقت ازش سفارش ندادم
شوهرم یه پروتین وی سفارش داد دو سه هفته شد تا اومد
روز سه شنبه از ترب دوباره پروتئین و کراتین سفارش داده امروز رسیده
ترب خیلی بهتره همه چیش

منم اصلا از دیجی کالا خرید نمیکنم بخاطر همین کاراشون

من همیشه خرید میکنم نهایتش یه هفته ای میاد الان احتمالا بخاطر جنگ اینجوری شده
بعد هم الان معلوم نیست کدوم فروشنده کجا هست
برای منم خیلی وقتا پیش میاد فروشنده تاخیر داره حذف میشه
از بدی های خرید آنلاینه

پولشو نده تحویل درمحل بزن همیشه برا اینجور مواقع

چقدر رو مخ ، حالا من دقیقا روز قبل جنگ جمعه شب سفارش دادم از پیج ، دیگه جنگ شد بیخیال شدم چون ضروری نبودن ، امروز اومد
نمیدونم چطوری اینترنت داشتن ، چون پنج شنبه غروب ۵ دقیقه نت وصل شد رفتم اینستا دیدم کلی استوری گذاشتن

وااییی چقدر طولانی🤦‍♀️
من خیلی وقته دیگه از دیجی کالا خرید نمیکنم
اصلا حوصله منتظر موندن رو ندارم

سوال های مرتبط