فرزندپروری پوشک شیرخشک زایمان
🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

تصویر
۹ پاسخ

آره من بسته داشتم همون شب جنگ دیروز رسید

برای من دیروز تیپاکس اورد .۴روز پیشم پست برام بسته اورد . ولی از سایت سلام نینی برای مهرسا لبلس سفارش دادم الان ۱۰ روزه هیچ خبری نیسجوابگوهم نیستن

زنگ بزن ب مزون ببین فرستادن یان اگ فرستاده باشن میرسه، لباس دخترعموم دیروز رسید

من از ۲۷ بهمن از پیج لیوسان سفارش دادم برای آنیسا اما هنوز نیومده 🥺

اگه تو باسلام خرید کردی که سفارش نیاد پول را برگشت میزنه. پست کار می‌کنه منم هر چی سفارش داشتم به دستم رسید .ولی اگه جای دیگه خرید کردی باید ببینی اوضاعشون در چه حال هست اصلا ارسال کرده یا نه

ان شاءالله میاد برای مت فرستادن

الان ک بسته پستی ارسال نمیکنن تو این وضعیت ، اونام ان شاالله که سالمن به محض اینکه ارتباطات درست بشه میفرستن برات ان شاالله عزیزم ، کار دیگ نمیشه بکنی اگه شماره داری ازشون زنگ بزن بهشون

از دیروز صبح اداره پست باز شده

سوال منم هس

سوال های مرتبط