۵ پاسخ

واجبه همه میخورن؟منم عمل کردم بهمن ماه
ولی جوش بینی نزدم
ینی جوش از چیه؟

من خوردم عزیزم

گلم میشه بگی پیش کی عمل کردی؟ چند شد؟ آیا راضی هستی؟

ارع میشع دکتر منم مینوشت واسع اونایی ک بعد ازرعمل بینی جوش زده بودن

بله من دکترم بعد یک ماه برام‌نوشت البته برای ورم بینی

سوال های مرتبط