پسر منم همینجوریه
دیمه روانی میشم
هر جمعی بررررررم آقا وارد شده نشده جیغ میزنه
☹️☹️☹️☹️
پسر منم اوایل اینطور بود حالا هر روز مهمونی میریم و مهمون دعوت میکنیم بیشتر شبا دورش شلوغه خیلی بهتر شده
بچه منم کوچیک تر بود اینطوری کرد تولد دوستم از جونم در اومد😣😐جو گیرن بچها😂
دختر من تولد زیاد رفته بود خوبه
دو هفته پیش برای اولین بار رفتیم عروسی دختر این یجووووور گریه میکرد 🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️ سگبودماااا
کلا تو ماشین بودیم
اونوقت عروسی بهترین دوستم 😒
پسره؟؟؟؟؟
آخییی. اشکالی نداره. کوچولو 🤗🤗🤗
از جمع میترسه شاید
بچها کلا اینطورن بعضی وقتا جو میگیرتشون😂
دید فازش به مهمونی نمیخوره خواست تو هم لذت نبری همین🤣
خوابش میومده حتما...اصولا وقت خواب و گرسنگی بهونه گیر میشن🥲
خب بچس دیگه حاله اون موقش اون بوده
وای یکبار پسرم کوچیکتر بود این بلارو سرم آورد مصب م درومد هیچوقت یادم نمیره
ای جون😅 عزیزم موهاشو کوتاه کردی؟
واا مگه اول بارشه جمع میره؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.