خیلی زیااااااد من عاشقشم با مرغ هم گاهی درست میکنم من گوشت و میذارم میپزه بعد پیاز و هویج و خلالی سرخ میکنم رب گوجه رو باهاش تفت میدم با ادویه بعد میریزم تو گوشت و آبی ک پخته کم باشه آبش بعد میزارم جابیفته ، با مرغ هم مرغ و سرخ میکنم و همین مراحل همه رو میرارم باهم بپزه
پیاز ریز نگینی تفت بدید با ادویه و یکمیرب و گوشت با آب بذارید خوب بپزه
کنارش هویج رنده شده سرخ کنید
همراه با گوشت میتونید لوبیا سفید هم بپزید خوشمزه میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.