وای پریشب مرگ ودیدم خانوادگی تو خیابون انقدر جیغ زده بودم گلوم دردمیکرد کلا بدن درد گرفتم حالم بد شد زارمیزدم پلایشگاه وزدن وای خدا که چقدر بد بود
انشالله هرچه زودتر این شرایط تموم بشه خیلی ناراحت میشم این خبرا و میبینم و میشنوم
واقعا هرشب براتون دعا میکنیم ک زودتر تموم بشه چون میگن چند جارو خیلی داغون کردن
منم کردان بودم ۱۶دی ،آنقدر زدن ک مرگ رو جلو چشمام دیدم تا حالا تجربه ب این وحشتناکی تو زندگی م نداشتم انگار در خونه داشت از جا کنده میشد آخر فهمیدم انبار نفت فردیس کرج رو زدن
نه بابا انقدر بزرگه که هر چقدرم بزنن باز چیزی نمیشه ، چرت میگن
از چند نفر شنیدم گفتن تهران خاک شده خیلی شدید زدن
واقعا اینجوره؟
عزيزم 💔
خدا كنه زودتر تموم شه فقط
ظهر که پشت بیمارستان نور بود الان معلوم نیست کجاس
یا خدا الان میان این سمت باز .تا بیان برن آدم زهره ترک میشه
امیدوارم هر جا هستین سلامت بمونین من فک میکردم دیگ جنگ تموم میشه
غروب هم دیدی ترکوندن🤦🏻♀️
کجاست؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.