۱۰ پاسخ

خیلی چسب نیست؟
یکم خم و راست شید همه‌اش باید دستتون بهش باشه صافو صوفش کنید

من خودم ساده ترجیح میدم اینجوری طرح دار نمیتونم بپوشم ولی با احترام به سلیقتون قشنگه

خیلی بهت میاد

به نظر من بهتون اومده با اینکه تو اتاق پرو تنگ عکس گرفته شده

فوق العاده شیک

لاش باز مونده سایز بزرگ بهتره

بهت میاد

یه سایز بزرگ تر بگیر

یکم آزاد تر باشه عالیه چون الان لباس آزاد بیشتر مدت

قشنگه.

سوال های مرتبط

مامان شیطون بلا مامان شیطون بلا ۴ سالگی
مامان شیطون بلا مامان شیطون بلا ۴ سالگی
مامان الینا𔓙 مامان الینا𔓙 ۳ سالگی
مامان آریا🧸و تودلی🤰 مامان آریا🧸و تودلی🤰 ۴ سالگی