#فرزندپروری کودک تب کولیک نوزاد شیرخشک پوشک

تصویر
۶ پاسخ

ماشین یه وسلیه واجب زندگیه پولتونگه ندار بخر کیفشو ببر تواین مملکتی که معلوم نیست چی به چیه تولحظه زندگی کنیم بهتره

بخر دیگه ‌.ساعتی قیمتا میره بالا

تو این مملکت هیچی نمیاد پایین
پول داری بخر اصلا صبر نکن

ماکه خریدیم هفته پیش

به نظر من که نه، اصلا اگر زدن ماشین رو چیکار میخوای بکنی ، حالا از همه مهم تر داشتن و نگهداری پول هست

پولتو نگه ندار بزرگترین اشتباهه

سوال های مرتبط

مامان سامیار و مهدیار مامان سامیار و مهدیار ۴ سالگی
مامان شازده مامان شازده ۴ سالگی