۱ پاسخ

اگر دندونای جلوت سالمن پیشنهاد میکنم کامپوزیت نکنی. حیف دندوناته بجاش بلیچینگ انجام بده. من شنیدم کلینیک دکتر نیک شرایط اقساط دارن کامپوزیتم میکنن میخواستم برم اما منصرف شدم.

سوال های مرتبط

مامان آریا🧸و تودلی🤰 مامان آریا🧸و تودلی🤰 ۴ سالگی
مامان سامیار و مهدیار مامان سامیار و مهدیار ۴ سالگی