تب کولیک نوزاد اسهال سرماخوردگی کودک

تصویر
۶ پاسخ

تو این اوضاع هیچی نخرید بابا پول دستتون باشه ملوم نیس چی بشه اصن

هیچی نخر
چون نفت بره بالا
طلا میاد پایین

شرایط جنگیه هیچی مشخص نیست پول نقد لازمه نگهدار

اولا نقد نگه دارید بهتره
اما اگه سرمایه گذاری و طولانی مدت میخوایید طلا عالیه

پول بمونه دستت هیچی نگیر

قطعا بالاتر میره بخر.

سوال های مرتبط

مامان آریا🧸و تودلی🤰 مامان آریا🧸و تودلی🤰 ۴ سالگی
مامان شیرینک مامان شیرینک ۴ سالگی