۳ پاسخ

نه باو‌ اینکار نکن همون طبقه سه را بفروش ولی هم کف بهتره و حیاط دار

نه مگه سرم درد میکنه ماشالله به اندازه خودتون دارین مستاجری اثیریه

خب چرا اون طبقه سه رو نصفه رو با زمینا نمیفروشین که یه مغازه بخرین ؟
یا یه زمین و نصف خونه رو بفروشید یه مغازه رو درست کنید

سوال های مرتبط

مامان سامیار و مهدیار مامان سامیار و مهدیار ۴ سالگی
مامان قهرمان کوچولو مامان قهرمان کوچولو ۴ سالگی
مامان علی مامان علی ۶ سالگی