۲ پاسخ

شاید ضربه خورده...قطعا و سریعا دکتر ببریش بهتره ...بیضه شوخی بردار نیس

ما ترک ها مسگیم‌پسر بچه دلش یه چیزی خاسته نخورده ..یا بوش خورده بهش دلش خاسته نخورده ..بیضه هاش درد مبکنه البته شاید چیز دیگه ای باشه .....ازش بپرس چی دلش خاسته یا بوی غذا بهش نخورده؟؟درست میکنیم و اروم میزنیم پشتش میدیم میخوره خوب میشه ‌....خاهر من ی بار سینه هاش درد میکنه نگو دلش قرمه سبزی میخاسته خاهرشوهرش درست کرده بوده

سوال های مرتبط