فرزندپروری نوزاد پوشک شیرخشک

تصویر
۲ پاسخ

عزیزم نمیشه که روز سیزده بدر تنها بمونی خونه همسرت هم جای دیگه باشه
پاشو برو حالا واسه بعدش یه تصمیم میگیری
من به شخصه هیچوقت همسرم و هیچ جا تنها نمیزارم نه اینکه بخوام حواسم بهش باشه فقط همیشه کنارش هستم حتی اگر شرایط سخت باشه

پاشو برو چقدر سخت میگیری دنیا را برو چند روزی از محیط خونه دور باشی
وقتی بحث خواست شروع بشه ترک کن محیط را برو تو باغ قدم بزن خودت وبا بچه سرگرم کن

سوال های مرتبط

مامان آریا🧸و تودلی🤰 مامان آریا🧸و تودلی🤰 ۴ سالگی
مامان شیطون بلا مامان شیطون بلا ۴ سالگی
مامان شیطون بلا مامان شیطون بلا ۴ سالگی
مامان نون خامه ای مامان نون خامه ای ۴ سالگی
مامان الینا𔓙 مامان الینا𔓙 ۳ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۳ سالگی